Raina☺
ouchhh :PP
Rabu, 29 Jun 2011 | 10:20 PG | 0 comments

Siapa setuju laki suka buat pompuan menangis sila angkat kaki laju2 macam aku...

Perggghhh... Berjuta orang pompuan termasuk pondan2 dan bapok2 pon angkat kaki laju2 dengan ayu.. Terima kasih kerana memberi kerjasama.. Anda semua boleh turunkan kaki anda sekarang.. Kecuali pompuan palsu (pondan dan bapok)... Sila jangan berdiri di bumi yang nyata ni.. Alang2 ko dah sesat kan..



Yaaa... Aku tak nafikan memang lelaki ramai yang suka sangat2 buat pompuan menangis.. Kadang2 setiap saat lelaki akan buat pompuan menangis.. Sampai dah tak de air mata si pompuan tu nak keluarkan sebab kerap menangis.. Air mata darah sekalipun belom tentu dapat dikeluarkan sebab pompuan tengah ABC masa tu.. *Apa itu ABC? Cari sendiri..

Pompuan pasti akan menangis sebab lelaki tu ada awekz lain.. Menangis sebab lelaki tu  kahwin lain.. Menangis sebab lelaki tu tak layan korang.. Menangis sebab lelaki tu tipu korang.. Menangis sebab lelaki tu permainkan hati dan perasaan korang.. Menangis sebab lelaki tu bukanlah lelaki yang sebenar (tomboy+pengkid+lesbian)..

Kejam tak lelaki?? Ok.. Aku tak nak cakap apa2.. Jawapan korang tu sila rahsiakan ok.. Aku tak nak tau jawapan korang.. Masing2 ada pendapat sendiri pasal lelaki..

Dan pada aku.. Tak semua lelaki bersikap macam tu.. Kadang2 bukan semua pompuan menangis sebab lelaki buat perkara2 negatif seperti yang aku tulis kat atas tu.. Ada segelintir lelaki yang buat pompuan menangis sebab perkara2 positif...

Contohnya... Lelaki yang sering....

Dalam ganas ada romantiknya...
Dalam ego ada sayangnya...
Dalam baran ada sabarnya...
Dalam kasar ada lembutnya...
Dalam tak peduli ada prihatinnya...
Dalam diam ada katanya...

Jadinya, mungkin lepas ni kita semua boleh bersikap lebih positif.. Tak semua lelaki akan menyebabkan wanita mengeluarkan air mata kerana sifat negatifnya.. Ada juga sifat positif lelaki yang dapat menyentuh hati wanita2 ini........























Older Post | Newer Post
Likers/Link

Nur Sabrina Binti Hamzan

Tagboard




nuffnang


Follower