Raina☺
buah hati baruuuuu :P
Jumaat, 14 Oktober 2011 | 2:13 PTG | 4 comments




Tah nape sekarang ni aku berat bontot nak update belog. Rase cam lenguh je tangan ni. Tak tau la kenapa. Sebenarnye malas. Hehehe. Tapi sebab aku sayang korang sume, aku tau uolls dengar story morry aku kan? Nak bagi sikit musuh musuh aku tu stalk life aku. Nah stalk la stalk la. Ai tk kesah :) Aku tak rajin cam ELIA nak tulis bebanyak. Adeh kalau aku tulis bebanyak mati katak aku depan laptop ni.

Sekarang ni, aku dah addicted ngn SHINee. Paham tak? Selama ni punya la benci kan denganKorea Korea ni kan, tapi SHINee ni kiut kiut je semua. Tapi yang paling paling super paling sangat sangat aku minat -> Choi Minho. Heh menggoda yu~ Bile rambut panjang, meleleh ai tgk tau! Suke pause part dia nyanyi dekat mv dia =P








1. Tengok sendiri la, dia kan hot. Adeh mane tak tergugat iman aku tgk eventhough yang lain pun hensem gak!

2. Ada pernah ter-tgk gambar sexy dia. Eh jgn pikir lain. Aku bukan nak melucah. Tapi muke die sexy meh! Tu je!

3. Sebab suare dieamacho nak dibandingkan ngan yang lain. Hahahaha!

4. Dia memang macho! Nak buat camne lagi? Kwang3.

5. Sebab gambar dia jadi wallpaper lappy ku. Eh apa kene mengene nih? -.-'

6. Ai cinte dia ! Cehh.




Hehe yu tengok! Hot tak hot boiperen ai ni? Ooppssss! Pecah rahsie! Hehehe. 10 sebab aku suke Choi Minho

7, 8, 9, 10 korg carik la sendiri nape ek. Malas nak tulis panjang. Takut nanti 'mai' boiperen ni marah =P

Bye!






                    













Older Post | Newer Post
Likers/Link

Nur Sabrina Binti Hamzan

Tagboard




nuffnang


Follower