Raina☺
Lama
Jumaat, 6 September 2013 | 12:03 PTG | 10 comments
Assalamualaikum
Lama sudah.  Ya lama sudah tidak berblogging. Mana saya pergi? Ada. Masih disini cuma hehehehe lama sudah tidak saya buka blog ini. Rindu? Eh mestilah. Tapi saya sibuk. Sibuk dengan urusan duniawi. hehehehe. Oh ye memandangkan harini last syawal
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN. ((masih sempat wish))









p/s: kuih raya dah habis




Oh sebelum terlambat, saya dah nak final tak lama lagi. err err doakan saya! Tatata













p/s: kad matrik hilang haritu, macam orang gila cari aaaaaaa rupa rupanya dalam beg je T_T














                                                                                                                                                                                                                  p/s: Azma, Asya & saya ((alolo comelnya)) ((peghasan jap)) nisa tak ada dalam gambar sebab dia yang capture <3333



   












Older Post | Newer Post
Likers/Link

Nur Sabrina Binti Hamzan

Tagboard




nuffnang


Follower